Hjälp, jag e en tjuv!!!

På väg hem från stan idag såg jag en blå sak i diket bredvid busshållplatsen. Det var precis det jag trodde att de var, en blå pulka!!! Sprang fort av bussen å över gatan, roffade åt mig pulkan å knatade lungt därifrån, hem till Lars. tro inte att jag nöjde mig med det, nee då... När ja gick över skolgårdden råkade jag få syn på en röd pulka, alldeles fin å så. Fan, ja råkade visst låna den också på obestämd tid.. Suck, dumma mig!!! Men men, vi ska bara åka lite pulka ikväll å i helgen, kanske på fyllan imorrn också när vi koommer hem imorrn natt..

Å inte e dden nån som saknar en pulka man lånat från ett fritids/skola, de finns ju minst 58 pulkor till att åka på... Hoppas det iaf!!

Va som sagt i stan idag, träffade mamma för första gången sen söndags, men men.. vi skulle iaf kolla på en ny å fin david stjärna till mig. Har hittat en jättefin i vit guld med brillianter och 6 diamanter!! E såå glad, nu ska jag bara tänka lite på saken, om det verkligen e en sådan jag vill ha, sen ska vi tebax till juveleraren, göra lite skisser osv å sen e beställningen ivägskickad!! Borde nog få den lagom til våren..

Endast det vackraste duger för mig, därför har jag Dig Lars!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback