Förkyld fredag

När jag för en gångs skull är ledig en dag, både från skola och jobb, e jag så himlans förkyld att jag måste va hemma å ligga å slappa.. inte för att det gör mig så mkt men en promenad hade vart skönt.. Det längsta jag kom var ner till Willys å Ica för att kolla om de hade nya DVD-filmer :)

Annars har det inte hänt så mkt skoj i veckan förutom min jobbiga förkylning, skolan har börjat nu igen, Blir Psykologi i 2 månader nu vilket ska bli skoj skoj!! Sen blir det  sjukvård i 2 månader å lagom till sommaren är jag legitimerad undersköterska!! Jääh, bara några få månader kvar å sen så!! Tjoohoo va skoj skoj!!!

Idag är det en speciell dag också, idag har jag och Lars varit tillsammans i 8 månader, värsta grymma vi e, haha!! I vått å torrt har vi stått ut med varandra, älskat å bråkat har vi hunnit med. Mkt kan hända på 8 månader men de som hänt mig är att jag insett vad riktig kärlek är och att jag nu vet hur jag vill ha min framtid. Älskar dig Lars mest av allt på hela jorden å jag ser fram emot alla fina stunder vi kommer att ha tillsammans!! (dyka me delfiner i sommar, sitta å mysa på en fin, vit sandstrand å kolla solnedgången, bada å sola mm...) Finns mkt som händer bara i sommar!! (om vi har tur...)

Tur är inte allt, men för att lyckas med sin STORA kärlek måste man ha viss tur!!!

Kommentarer
Postat av: Phia

Åh, tiden går fort när man har roligt! Hoppas ni får det mysigt ikväll då... hihi!

Puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback