Pippi natt

Massa plugg idag för psykiatri provet imorgon, inge skoj alls när man vet att man kan ligga å kolla på min nya Pippi-box som ja beställt.. haha, jupp, ni läste rätt! Jag, en 21 årig kvinna har gått å köpt en Pippi-box me alla Tv-avsnitten på. Tycker hon e så rolig å man kan aldrig tröttna på henne ( eller bara lite iaf..) Låg uppe inatt å kollade några avsnitt, skoj skoj!!!

Annars då?? Joo, tog mig en riktigt lång promenad idag, hela en timma, haha, men gick ganska så fort så han med nästan 7 km under den timman!! Så de så, ska ju försöka leva lite nyttigare nu, fram till sommaren måste man va fin.Då stundar ett bröllop i Israel (en barndomsvän ska gifta sig, inte jag) då måste man va snygg å fin, sen så e de ju Aussie å tänka på till nästra vinter å då e det fit for fight som gäller!!!

Aja, dags för lite mer plugg nu, om ja orkar.. annars blir de väl till å kolla på Scrubs, som vanligt :)

9 månader älskling, tiden går fort när man har roligt! Love you Lars

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag älskar dig också Nathalie!

2007-02-07 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback