Jag dööör

Hjälp, inte nog me att man har hur mkt som helst att stå i just nu, så har jag även jordens jobbigaste mensverk just nu.. vill inge hellre än å ligga hemma å tycka synd om mig, kolla på Desperate, dricka varm choklad å ha en varm kudde på magen.. men icke sa nicke, då e man så snäll så man har lovat att jobba.. suck... att ja orkar va så snäll hela tiden!! hahaha

Idag har iaf några släktingar från Israel/Eilat kommit, dem va lite chockade när dem fick se all snö tror jag, haha. En vecka blir dem här så dem lär nog vänja sig.

Snart dags för plugg inför högskoleprovet, det går ju som sagt inte så värst bra för mig där men jag e tapper å försöker iaf.. Bättre de än å ge upp helt å hållet :) Ska låna Carros mattebocker å försöka lära mig löite om ekvationer å sånt där shit som man måste kunna, onödigt enligt mig men inte för alla, lalala

NU: en vilostund i min nybäddade säng! Kors i taket, de händer ju faktiskt inte varje dag att den e bäddad heller, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback