helg igen

Så har det gått ännu en vecka, fylld med skola å skoj (nästan iaf, inte så mkt skola för min del). Jag har ju turen att bara ha skolförlagd undervisning 10 timmar i veckan, de e helt okej måste jag säga! Man hinner med mkt annat som träning (stoor lögn...) men lite shopping hinner man med iaf, långa mysiga sovmornar med Lars (om han struntar i sitt plugg...)

Har köppt en ny väska, jättefin e dden!! En svart en från Friis Company, hittade den på rean för halva priset, de va ett bra kap måste ja erkänna. Lite dyra, men bra å sköna handkrämer har inhandlats också, även dessa på rean på Body shop. va har mer hänt i veckan...? inte mkt...

Fredag imorrn, ledig från skola å jobb.. få se va som händer, ett e säkert å de e att de blir mkt plugg på dagen å till kvällen blir dde Taco-middag me familjen Sandgren, min andra familj känns de som. E så skönt å komma hem hit till Lars å känna att man verkligen känner sig hemma,ja kan göra precis de jag gör hemma, gå i kylen som jag vill, släppa mig i soffan om de skulle behövas.. Aaa, de e en super familj helt enkelt!!!

Få se om vi hittar på ngt imorrn kväll, förutom middag.. Kanske blir lungt me lite bowling lr kanske en ölrunda me göteborgarna?? vem vet....

Btw, jag har INTE åkt pulka än.. å inte lämnat tillbaka dem till de stackars små barnen.. *skäms Nathalie, skäms!!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback