För mkt nu

Då har jag haft prektik i två veckor och jag känner att det är riktigt skoj där. Är som sagt på psyket på Danderyd, jag trivs å alla e såå snälla mot mig så skulle lätt kunna va k´var där ( som skötare då, inte patient..) haha

Annars så pluggar ja som en tok ikväll, har massa skolsaker som ska in om 2 veckor å har inte börjat med ngt alls. Ett stort projektarbete ska in också, paniiik!!! Men lugn klugn, de löser sig nog..

Idag kom också lönen, unnade mig en ny jacka med viss sponsring av faren min, de e fan dyrt med mysiga sköna jackor nuförtiden!! Suck, tänkte iaf att det ska bli en bra helg så pasade också på att boka tid hos frissan till imorrn. Få se hur de blir, om ja blir vackrare eller inte, haha..

Annars, ensam ikväll... Lars e på middag me några vänner så jag får väl passa på å rå om mig själv, ta ett varmt bad, lägga en ansiktsmask å kolla några avsnitt av antingen Pippi eller Sex in the city, få se va de blir..

Juste, jobb i helgem också.. tungt liv nu..  mkt skolarbeten, praktik OCH jobb.. vill bara fly landet nu, typ till Aussie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback