vad händer?!?

 Då kanske det är dags att återuppta bloggandet eftersom jag har så mkt tid att fördriva nu.. har ju inte alls projektarbeten som ska in, lr viktiga prov i skolan.. Nee då, inte alls!! Förnekelse, det är jag bra på, speciellt när det gäller kärleken. Man vill så gärna något men det går inte alltid vägen.
Man bråkar om småsaker, som tillslut blir på tok för stora för att kunna lösas... Jag vet, det e ett helvete att älska någon så mycket som jag gör, å samtidigt altid tjafsa om struntgrejer. INte alls roligt, å ingen ska behöva ha det så... Blää!!

Därför så tänkte jag att ja skulle blogga igen då, för att få ut mina känslor nu när ja inte får träffa Dig av olika anledningar...

Glöm inte bort min kärlek till dig och hur mkt du betyder för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback