Flytt snart???

LÄste runt lite här på mina vänners bloggar om diverse resor och flyttar.. Då kanske jag ockå ska meddela att en flytt inte är alltför långt bort i siktet. Det blir inte så långt, men vi har tröttnat på att bo i lägenhet så vi vill ha ett radhus nu, så var det med den saken. Hoppas det blir nmågon gång under våren, så ma kan ha mysiga grillkvällar å fester hemma, å skrämma skiten ur de nya grannarna!!! haha

Förutom flyttar på hjärnan så händer inte så mycket, skällde ut min chef lite idag, sa att jag var väldigt besviken på henne att hon inte hört av sig efter att en man fått EP-anfall å det hade tillstött massa komplikationer som att sköterskan bara struntade i oss.. Sen fickl jag ringa min andra boss å tjafsa lite om mina jobbtider, att de bara byter å tar bort mina tider utan att informera mig.. blää.. Varför är jag ens kvar där?!?!

Men, nog med jobb å flytt, nu ska jag skriva vidare på mitt psykiatriarbete som ska in imorgon.

lars står å diskar, bra musik å högtalarna å solen skiner.. vad mer kan jag begära?!?
 
En resa till Israel såklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback